vw t5 caravelle

In primul rand, as vrea sa punctez cat de mult poate schimba condusul viata unei persoane cu dizabilitati. Daca acum 2 ani ma certau taximetristii ca ii duc in Pipera (acolo aveam serviciul, nu aveam ce face), sau chiar ma injurau (da, am patit-o si pe asta), acum pot merge la munca linistit si fara discutii. Mai depinde doar de mine sa ajung la munca.

Daca pana acum un an o plimbare prin tara se invartea in jurul intrebarii “Am cu cine?”, acum depinde doar de mine.

 

In ultimul an am condus aproximativ 30.000 km. Si eu sunt socat!

 

freedom machine vw t5 caravelle

 

La o luna si jumatate de cand mi-am luat permisul, am condus pana la Cluj. A fost un drum care a durat aproximativ 11 ore, avand in vedere ca am facut un mic ocol prin Targu Mures. Dar ce experienta!

La 2 luni dupa ce mi-am luat permisul, a fost acea ninsoare masiva in Bucuresti cand tot orasul era gol, strazile fiind pline de zapada. Eu conduceam spre servici!

La 5 luni dupa ce mi-am luat permisul, am condus pana in Budapesta. Desi e un drum lung, mare parte este pe autostrazi si e foarte lejer. In plus, in Budapesta locurile de parcare pentru persoane cu dizabilitati sunt din 500 in 500 de metri si sunt si respectate!

La 7 luni dupa ce mi-am luat permisul, am facut o excursie de aproximativ 2000 km prin tara. Pornind din Bucuresti spre mare, apoi Moldova, Bucovina, Maramures, Cluj, Hunedoara, Targu Jiu, Cazanele Dunarii si inapoi acasa. Avand in vedere ca am dormit mai mult in masina, in natura, a fost o experienta de neuitat. Sa adormi pe intuneric, parcat undeva in natura iar de dimineata sa descoperi frumusetea locului in care ai parcat, priceless!

Pe langa aceste drumuri, au mai fost multe altele, poate mai putin importante. Spre mare, valea Prahovei, Targu Mures si alte orase si orasele.

 

Evident, lucrurile nu au fost intodeauna roz si frumoase. Pe deoparte, masina nu a fost prea bine ingrijita inainte s-o cumpar si se vede. Filtrul de polen cel mai probabil nu fusese schimbat niciodata. Uleiul din cutia de viteze lipsea in proportie de 50%, unul din furtunele hidraulice ale rampei a cedat si altele mai mici.

Din pacate, cel mai grav dintre toate este ca incepe sa cedeze cutia de viteze. O cheltuiala foarte mare pentru care ma pregatesc sufleteste.

 

Pe de alta parte am avut parte si de un incident foarte neplacut, pe care il puteti vedea mai jos.

Drumuri bune sa avem!

Leave a Comment